[linux-network] Re: squid disardan erisim

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Thu 09 Jan 2003 - 14:45:03 EET

Sayın Abdullah Güney demiş ki:

AG> Merhaba,
AG> Makinamda transparent squid calismakta. Kullanicilarin tamami sorunsuz disariya cikiyor. Ancak zaman zaman disardan da ip ile bazi dosyalari webden cekmek istiyorum. Boyle bir durumda squid izin
AG> vermiyor. squid.conf da nasil bir parametre ile disariya acabilirim.

AG> Abdullah Güney

bunu pek tavsiye etmemekle birlikte şu şekilde yapabilirsiniz.

" acl disari src xxx.yyy.zzz.lll " şeklinde dışarıdan bağlanacağınız ip
yada ip grubunu tanımladıktan sonra

" http_access allow disari "

parametresini kullanarak erişime açabilirsiniz.

--
İyi Günler,
 Levent YILDIRIM                            mailto:levent@ankara.edu.tr