[linux-network] Re: IPABLES (Iptables)

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Fri 03 Jan 2003 - 14:52:03 EET

Sayın Onur YAPICI demiş ki:

OY> IPTABLES ILE BELLI IPLERE BELLI BANDWITHLERI PAYLASTIRMAK ISTIYORUM
OY> BUNU NASIL YAPABILIRIM BILEN ARKADAS VARMI?
OY> MESELA 512Kbit BAGLANTIM VAR BEN BUNUN 256'ksini
OY> 192.168.0.15/255.255.255.252 KULLANACAK
OY> DIGER 256k'yida 192.168.0.35/255.255.255.252 KULLANACAK.

Sayın Onur Bey,

Bu işlemi iptables ile yapabilmeniz biraz zor (hatta bilebildiğim
kadarı ile imkansız). Hattın paylaşımı için squid gibi bir proxy
programı kullanmanız daha yerinde olacaktır. Bununla ilgili
dökümanları www.linux.org.tr deki belgeler bölümünde bulabilirsiniz.

--
İyi Günler,
 Levent YILDIRIM                            mailto:levent@ankara.edu.tr