[linux-network] mail server

---------

From: betega@ixir.com
Date: Fri 28 Feb 2003 - 13:02:03 EET

    merhaba,
    Bir onceki problemimi doruk Fisek arkadisimiz dediginden yola ciakrak apache kurarak cozdum, yani su anda sqwebmai ve qmailadmin calisiyor.Ayni zamanda qinstall ile kurdugum qmail ve yan programlari ile ofis ici mail haberlesmesi o.k , ofis icinden disariya mail server uzerinden mailgonderme o.k , yalniz mail server'e kullanicilarimin maillerini nasil alacagi,onu cozemedim. qmail -stat yazdigimda ;
    /service/qmail-pop3d:up (pid 1037) 181 second
    /service/qmail-pop3d/log:up (pid 1043) 181 second
    satirlari var.Ama mailleri alamiyorum.Ekstra bir komutmu verecegim yada nerden kontrol edecegim, yardimci olursaniz sevinirim.

    muhtemel