[linux-network] Re: mail server

---------

From: M.Sinan (sinan@uludag.edu.tr)
Date: Sat 01 Mar 2003 - 00:04:33 EET

    Kullanici adi olarak kullanici@domain.com denediniz mi?

    ----- Original Message -----
    From: <betega@ixir.com>
    To: <linux@linux.oorg.tr>
    Cc: <linux-network@linux.org.tr>
    Sent: Friday, February 28, 2003 3:02 AM
    Subject: [linux-network] mail server

    > merhaba,
    > Bir onceki problemimi doruk Fisek arkadisimiz dediginden yola ciakrak
    apache kurarak cozdum, yani su anda sqwebmai ve qmailadmin calisiyor.Ayni
    zamanda qinstall ile kurdugum qmail ve yan programlari ile ofis ici mail
    haberlesmesi o.k , ofis icinden disariya mail server uzerinden mailgonderme
    o.k , yalniz mail server'e kullanicilarimin maillerini nasil alacagi,onu
    cozemedim. qmail -stat yazdigimda ;
    > /service/qmail-pop3d:up (pid 1037) 181 second
    > /service/qmail-pop3d/log:up (pid 1043) 181 second
    > satirlari var.Ama mailleri alamiyorum.Ekstra bir komutmu verecegim yada
    nerden kontrol edecegim, yardimci olursaniz sevinirim.