[linux-network] nat sorunu

---------

From: alivardar@ttnet.net.tr
Date: Fri 28 Feb 2003 - 10:57:37 EET

    Selamlar
    gateway makinesinde uc adet ethernet takılı biri internete,
    biri local ağa digeride ikinci local agımıza ancak bu son soyledigim ag icerisnde tum makinlerde gercek ip ler mevcut.
    Benim sorunum dısarıdan gelen ip leri gateway uzerinde karsılamak ve bu gercek ip leri makinelere atama yapmadan kulanmak istiyorum.
    Nat yaptım ve ping atınca vetyahutta portlara ulasmaya calısınca bu ip cevap veriyor ama d,s networkten kimse erisemiyor forward islmeini yapmama ragmen erisemiyor. Local icerisnde bulunan makineler masq yaparak disariya cikiyor bu konuda bir fikri olan varmidir veyahutta yapıısı buna uyan birisi ornek verebilirmi.

    Saygılarımla
    M.Ali VARDAR