[linux-network] Re: nat sorunu

---------

From: Deniz CEVIK (deniz@intellect.com.tr)
Date: Fri 28 Feb 2003 - 11:08:57 EET

    Internetteki kişilerin o iplere ulaşabilmesi için router üzerinde nat için
    kullandığın IP'leri gateway makinasına route atmen veya gateway'de proxy arp
    ile gateway makinaına çekmen gerekiyor. Yine nat'in mekanizmasına gore
    paketin ip bilgileri değiştikten sonra doğru interface yönlenebilmesi için
    gateway üzerinde kullandığın legal IP adresini local IP adresine route eden
    bir routing girmen gerekebilir. Eğer NAT interface girerken NAT client site
    da yapılıyorsa bun agerek kalmayacaktır.