[linux-network] Re: squid access.log analiz for win32

---------

From: Devrim Sipahi (devrimlinux@yahoo.com)
Date: Thu 20 Feb 2003 - 16:16:49 EET

    tam istediğin gibi olmasa da işini görecek bir öneri:
    access.log dosyasını içindeki gereksiz bilgileri
    ayıklayarak mysql veritabanına at. Bunun için perl
    kullanabilirsin. apache ve php aracılığıyla bu
    veritabanından zamana, ip adresine ve url'ye göre
    sorgulama yapabilirsin. Sadece yetkili kişilerin
    görebilmesi için apache de ilgili dizine şifre
    koyabilirsin.
    Kolay gelsin.

    Devrim