[linux-network] squid access.log analiz for win32

---------

From: Mustafa Özbakır (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Thu 20 Feb 2003 - 15:40:15 EET

    Merhaba;
    Access.log dosyasını analiz eden ve win32 uzerinde calisan bir program aradım buldugumu zannettim sawmill kendileri..yalnız calistiramadim.tabiki konu bu degil baska bilinen access.log analizi+raporlaması yapabilen herhangi bir lisansa sahip program ariyorum uzun zamandır...webalizeri de kullandim ama istedigimi elde edemedim..yardimlar icin simdiden tesekkurler..

    Mustafa Özbakır