[linux-network] Re: squid access.log analiz for win32

---------

From: CEVAHIR PILPIL (cevahir.pilpil@finansbank.com.tr)
Date: Thu 20 Feb 2003 - 15:53:18 EET

    http://www.squid-cache.org/Scripts/

       linkinde benzer bircok program bulabilirsiniz.

       Kolay gelsin.

    Please respond to linux-network@linux.org.tr
    Sent by: linux-network-bounce@linux.org.tr
    To: <linux-network@linux.org.tr>
    cc: (bcc: CEVAHIR PILPIL/FINANSBANK)

    Subject: [linux-network] squid access.log analiz for win32

    Merhaba;
    Access.log dosyasını analiz eden ve win32 uzerinde calisan bir program
    aradım buldugumu zannettim sawmill kendileri..yalnız calistiramadim.tabiki
    konu bu degil baska bilinen access.log analizi+raporlaması yapabilen
    herhangi bir lisansa sahip program ariyorum uzun zamandır...webalizeri de
    kullandim ama istedigimi elde edemedim..yardimlar icin simdiden
    tesekkurler..

    Mustafa Özbakır