[linux-network] Samba

---------

From: Alper Ay (aay@tusside.gov.tr)
Date: Tue 18 Feb 2003 - 10:42:54 EET

    Öncelikle yardımınız için çok teşekkür ederim Serkan bey, yalnız şimdide
    şöyle bir sorunla karşılaşıyorum.

    PDC olarak kullanmak için, samba kurdum.

    w2k olan bir bilgisayarı user name: root olarak linux domain'e dahil olmak
    istediğimde

    win2k aşağıdaki gibi bir hata verip beni domaine dahil etmiyor.

    "Kullanılan hesap bir bilgisayar hesabı Bu domain'ne erişmek için Genel
    kullanıcı hesabınızı yada yerel kullanıcı hesabınızı kullanın"

    Bana bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    iyi çalışmalar.