[linux-network] Re: Samba

---------

From: Serkan Kenar (serkan@ieee.metu.edu.tr)
Date: Tue 18 Feb 2003 - 00:53:43 EET

    Alper Ay wrote:

    > PDC olarak kullanmak için, samba kurdum.
    >
    > w2k olan bir bilgisayarı user name: root olarak linux domain'e dahil olmak
    > istediğimde
    >
    > win2k aşağıdaki gibi bir hata verip beni domaine dahil etmiyor.
    >
    > "Sağlanan tanıtım belgelei var olan tanıtım belgeleri ile çakışıyor."

    Windows daha once baska bir makineye yapilmis olan baglantiyi saklar.
    sanirim siz domaine dahil etmeden once, sambaya baglanti kurmussunuz.
    kurdugunuz baglanti bilgileri tutuldugu icin sorun yapiyor. bilgileri
    logout olsaniz dahi silmiyordu bildigim kadariyla. bilgisayari tekrar
    baslattiktan sonra, bir kez daha deneyin. oncesinde kesinlikle sambaya
    baglanmayin.

    saygi, sevgi,

    --
    serkan kenar