[linux-network] Re: Burak Dayıoğlu / Bilişim güvenliği kitapçığı

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Tue 23 Dec 2003 - 07:38:14 EST

    Yunus ÇİÇEK wrote:
    > Selamlar ,
    > Burak dayy'o?lu ; Bili?im güvenli?i konusunda son derece akademik ve güzel bir çaly'?ma yapmy'? ve bir kitapçy'k yazmy'?.

    Merhaba,

    Begendiginize sevindik. Kitapcigi ben yazmadim, kitapciga Pro-G'nin
    cesitli uzmanlari katki verdi; ilk draft'ini da Altug Yavas arkadasimiz
    hazirlamisti.

    > Ama ön kapa?y'na da bu kitapçy'k. fotokopi yapy'lamaz,ço?alty'lamaz,basy'lamaz gibi bir yasak koymu?.

    Kitapcigin elektronik ortamda dagitilmasi ongorulmediginden, hukuk
    danismanlarimiz, ilk matbu basiminda telife iliskin bu ifadelerin
    konulmasini uygun gormustu.

    Duzeltmemiz gerekiyor mu, nasil duzeltiriz sorularinin yanitlarini
    bilmiyorum. Arastiracagim...

    Uyarilariniz icin de cok tesekkur ederiz, bizlere ilgi gostermenizden de
    son derece mutlu olduk. Yine de, yorumlarinizi dogrudan bana/bize
    gondermenizi tercih ederdik; konunun bu listeyi ilgilendirdiginden emin
    degilim...

    sevgiler, selamlar.
    -bd

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.