[linux-network] Burak Dayıoğlu / Bilişim güvenliği kitapçığı

---------

From: Yunus ÇİÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Tue 23 Dec 2003 - 05:39:29 EST

    Selamlar ,
    Burak dayıoğlu ; Bilişim güvenliği konusunda son derece akademik ve güzel bir çalışma yapmış ve bir kitapçık yazmış.

    Ama ön kapağına da bu kitapçık. fotokopi yapılamaz,çoğaltılamaz,basılamaz gibi bir yasak koymuş.

    Sorum şu.
    1..) Madem yasak koyuyorsun, öyleyse neden nette yayınlıyorsun.
    2..) Bu sadece kurumsal ve şirkete özel ise , ki olabilir
    öyleyse neden elden ve herkese dağıttırıyorsun.
    3..) Burak DAYIOĞLU gibi bir linux gurusuna bildiklerinin paylaşılmasını engellemek (Aslında gerçeğin böyle olmadığını biliyorum.) yakışıyormu.?
    4..) Bir kitapçık hazırlayıp , bunu nette yayınlayıp,
    sonra da printerden dökemezsin, fotokopi yapamazsın demek , biraz komik kaçmıyormu?
    5..) aslında yanlış anladığımı,Burak Dayıoğlu,nun bu yanlış anlamayı düzelteceğini biliyorum.

    Selamlar
    Yunus ÇİÇEK