[linux-network] Re: Gigabit Ethernet Tavsiyesi

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 20 Dec 2003 - 05:36:26 EST

    Fri, 19 Dec 2003 12:07:06 +0200 tarihinde S.Çağlar Onur
    <caglar.onur@tubitak.gov.tr> soyle yazdi:

    SÇO> Gigabit çalışabilen mevcut ethernet kartları tavsiyelerinize
    SÇO> ihtiyacım var. Intel eporo serisinin sf.net te sürücü çalışmaları
    SÇO> olduğunu gördüm, kullanan var mı (
    SÇO> http://sourceforge.net/projects/e1000/ ) durumu duymak isterim.
    SÇO> Birde 3com için bir modelin sürücülerinin mevcut olduğunu gördüm.
    SÇO> Redhat ES 3.0 ile kullanmayı düşünüyoruz hardware.redhat.com 'da
    SÇO> ki aramalarımda da elim boş kaldı ( yada ben gözden kaçırdım ).
    SÇO> Hangi marka/model önerileriniz paylaşırsanız sevinirim.
    Redhat icin degil ama genel olarak soyleyebilirim (ki Redhat uzerine ek
    suruculer de eklemis olabilirim). 2.4.23 itibariyla (orada kopyaladim ve
    yapistirdim) standart cekirdekte olan kararli suruculer :

    Alteon AceNIC/3Com 3C985/NetGear GA620 Gigabit
    D-Link DL2000-based Gigabit Ethernet
    Intel(R) PRO/1000 Gigabit Ethernet
    National Semiconductor DP83820
    Packet Engines Hamachi GNIC-II
    Realtek 8169 Gigabit Ethernet
    Marvell Yukon Chipset / SysKonnect SK-98xx
    Broadcom Tigon3

    Bunlardan Intel, 3Com ve Broadcom olanlardan kullandim, bir problem
    yasamadim.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694