[linux-network] Gigabit Ethernet Tavsiyesi

---------

From: S.Çağlar Onur (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Fri 19 Dec 2003 - 05:07:06 EST

    Selamlar;
        Gigabit çalışabilen mevcut ethernet kartları tavsiyelerinize ihtiyacım var. Intel eporo serisinin sf.net te sürücü çalışmaları olduğunu gördüm, kullanan var mı ( http://sourceforge.net/projects/e1000/ ) durumu duymak isterim. Birde 3com için bir modelin sürücülerinin mevcut olduğunu gördüm. Redhat ES 3.0 ile kullanmayı düşünüyoruz hardware.redhat.com 'da ki aramalarımda da elim boş kaldı ( yada ben gözden kaçırdım ). Hangi marka/model önerileriniz paylaşırsanız sevinirim.

    Saygılar

    S.Çağlar Onur