[linux-network] Re: Bind Hakkında

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 14:48:05 EST

    On Thu, 2003-12-18 at 20:16, Tolga Cengiz wrote:
    > Redhat 8.0 üzerinde dns server olarak bind kullanıyorum rek sorunum win makinalardan nslookup yazdığım zaman
    > *** Can't find server name for address 192.168.0.5: Non-existent domain
    Win makinada DNS olarak 192.168.0.5 adresini mi kullandiniz? Ya da DHCP
    ile bu adresi mi nameserver olarak gosteriyorsunuz? Bunu bir kontrol
    edin.

    > mesajını almam dns server dan yazdığım zaman nslookup
    >
    > Note: nslookup is deprecated and may be removed from future releases.
    > Consider using the `dig' or `host' programs instead. Run nslookup with
    > the `-sil[ent]' option to prevent this message from appearing.

    Bu mesaji almaniz bir problem degil. Daha sonra ">" seklinde prompt'u
    size getiriyor. Ne istiyorsaniz buraya yazabilirsiniz. Ya da bu uyariyi
    almak caninizi sIkIyorsa, "Note:" kisminda soylendigi gibi nslookup
    komutunu "-sil" parametresi ile calistirin. Yani "nslookup -sil" olarak.
    Nacizane onerim ise dig komutunu kullanmaya alismaniz. Muhtac
    olabileceginiz bilgi "man dig" de var.

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
    GTK Bilgisayar