[linux-network] Re: [linux-network]

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 14:42:29 EST

    On Thu, 2003-12-18 at 10:59, M.Murat AKBAS wrote:
    > Per 18 Ara 2003 10:49 tarihinde, techno =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FD:=20
    > Merhaba Kazaa'n=FDn port numaras=FD bildi=F0im kadar=FDyla 1613
    > Am d-link de bu i=FEi nas=FDl yapars=FDn bilemiyorum

    Kazaa default olarak 1214 no.lu portunu kullanir. Bundan dolayi hem
    source'u, hem de destination'u 1214 olan udp ve tcp portlarini her iki
    yondeki trafige de kapatin. Ama bu kesin yontem degil, zira Kazaa
    sIkIsInca 80 no.lu porta da kayabiliyor, yani http ya da www portu. Bunu
    da kullanmiyorsaniz kapatabilirsiniz elbette.

    > bu arada d-link modemden memnun musun

    Ben kullanmadigim icin birsey diyemeyecegim ancak ara sira da olsa
    kilitlenen bir modemden nasil memnun olunur bunu da bilemiyorum. Yani
    modemi basinda biri olmadan gonul rahatligi ile kullanamayacaksiniz :(
    Diyelim tatile gittiniz, evdeki modem kilitlendi. Kim gelip resetleyecek
    ?

    Daha onceki sorunuzu bir baskasinin sorusuna yanit verir gibi
    sormustunuz. Oysa ki simdi kendiniz bir thread olusturmussunuz. Buna
    dikkat ederseniz, yanit alma sansinizi artirirsiniz.

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
    GTK Bilgisayar