[linux-network] Re: Qmail

---------

From: Qmit_Murato=F0lu?= (umit.m@rantrans.com.tr)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 05:40:14 EST

    Daha detaylı sorayım.
    A ofisinde Qmail, fetchmail kullanılıyor.
    domain: abc.net diyelim ve bu domaine ait mail hesapları X nette tutuluyor.

    B ofisi içinde aynı özellikler geçerli.

    A ofisinden B ofisine mail attığımız zaman mail hiç dışarı çıkmadan localde
    kalıyor.
    Dışarı çıkmıyor.
    Yani
    A ofisinde çalışan biri
    A ofisinde çalışan ali@abc.net
    B ofisinde çalışan veli@abc.net
    adreslerine mail attığı zaman ikisinede gitmesini istiyorum.

    subdomain.domain.com:xxx.xxx.xxx.xxx gibi kullanırsam A ofis içi maillerde
    dışarı çıkmazmı?

    teşekkürler