[linux-network] Re: [linux-baslangic] checkpoint ng vs. iptables

---------

From: Yunus ÇIÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Tue 16 Dec 2003 - 05:03:17 EST

    Selamlar,
    Bence bu konuyu burada sormak çok fazla dogru olmayabilir, çünkü biz elbette
    IPTABLES diyecegiz.

    Checkpoint sonuçta kurumsal bir ürün, bu konudaki dünyadaki en iyi ürün de
    diyebiliriz.

    Ancak zaman zaman checkpoint,in kendi güvenlik açiklarida sözkonusu
    olabiliyor.

    IPTABLES tercihinde ise siz iptables,i çok iyi bilmek durumundasiniz.
    yani checkpointte hazir olan rule'leri iptables,ta elle tanimlayacaksiniz.
    Ancak bence iptables iyi bir seçim olacaktr.

    Yunus ÇIÇEK

    www.karma-d.com