[linux-network] Re: [linux-guvenlik] undelete

---------

From: hakann (eymien@yahoo.com)
Date: Tue 16 Dec 2003 - 03:22:42 EST

    TASK & Autopsy bu isi yapiyor ama kullanimi biraz
    karmasik.
    http://www.atstake.com/research/tools/forensic/
    Eskiden bu sitede F.I.R.E. diye Linux icin
    gelistirilen komple bir uygulama vardi. Incelenecek
    bilgisayari guvenli bir sekilde boot edip autopsy
    browser`a getirip birakiyordu.
    Bulup uzerinde kafa yorarsan isini gorur sanirim.
    Bunun yaninda Midnight Commander da ise yariyor. Buyuk
    dosyalarda ne kadar is yapar bilmem ama image
    dosyalarini geri getirmede kullanmistim.

    Kolay gelsin...

    =====