[linux-network] REDHAT eth. karti tanitma

---------

From: Gokhan Uye (gokhan.uye@omurga.com)
Date: Mon 15 Dec 2003 - 07:36:38 EST

    Merhaba.. Cok acemice bir soru olacak ancak gercekten sinirimi bozdu.
    Linux'la cok cok yeni ugrasiyorum. Bu nedenle makul karsilayacaginizi
    umuyorum.

    REDHAT 9 uzerinde yanlislikla ethernet kartini sildim. Ancak simdi tekrar
    tanitmak istedigimde sadece belli bir liste cikariyor. Ancak diger ayni
    konf. Sahip bilgisayardaki ethernet karti modelini secemiyorum. Oysa kurulum
    sirasinda kendisi taniyordu karti. Bu konuda yardiminizi istiyorum.

    Tesekkurler

    gokhan

    ---