[linux-network] Re: Dns

---------

From: Qmit_Murato=F0lu?= (umit.m@rantrans.com.tr)
Date: Mon 15 Dec 2003 - 06:53:56 EST

    Tesekkurler,
    alan adını Odtu den aldım. 1.dns kendi ipmi yazdım.

    2 anlamadığım şey, Şuan localde dnsim çalışıyor. Local dns ipim
    192.168.16.200

    Yeni domaini kullanmaya basladığımda local dnsimi iptal mi etmem gerekir.
    Yani eski ipyi silip odtu de tanıttığım static ipiyimi tanıtmalıyım.?
    Yoksa ikinci bir domain tanıtıp bu ipyi bunamı atamalıyım.

    Tekra tesekkurler.