[linux-network] Re: harici mysql sunucudan veri cekme.

---------

From: Yunus ÇIÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Wed 10 Dec 2003 - 15:13:12 EST

    Soruyu anlayamadım.
    MYSQL database,e erişmek için 4 parametre vardır.
    1..) Sunucu Ip,si yada adı
    2..) sunucudaki database adı
    3..) Username
    4..) Password

    bunları tanımlamakla php, C++ vs veri çekebilirsiniz.

    muhtemelen siz bunları veriyorsunuzdur. ama hatalı olabilir, kontrol edin.
    ya da sorun farklı ise lütfen daha açık yazın.

    Yunus ÇİÇEK

    Karma-D iletişim sistemleri Ltd.
    www.karma-d.com