[linux-network] harici mysql sunucudan veri cekme.

---------

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Wed 10 Dec 2003 - 08:28:01 EST

    Selam.
    Arkadaslar baska bir mysql sunucudan veri cekebilirmiyim
    php veya C++ Builder+MySQLDAC ile internet =C3=BCzerindeki bir (bize ait) m=
    ysql=20
    sunucudan concect olup veri cekmek istiyorum.=20
    iyi calismalar. (dostumuz google'a baktim ama bulamadim).
    =2D--=20
    Bursa Hakimiyet Gazetesi
    Bilgi =C4=B0=C5=9Flem Servisi
    0.224-261.10.40(pbx)