[linux-network] ic agda verdigim hizmeti internete nasil aktaririm

---------

From: Tufan Bıyıktas (tfn@mail.ege.edu.tr)
Date: Sat 06 Dec 2003 - 12:32:50 EST

    Merhabalar ,

    uzerinde dns , dhcp , apache , qmail ve ftp calisan
    redhat8.0yuklu bir makinam var.
    eth0 .... 192.168.1.1
    olarak ic aga hizmet veriyor.

    herkesi bekledigi gibi, ASDL gelince bende biraz telaslandim.
    yapmak istedim su :

    bana verilecek olan IP ile bu hizmetleri hemsu an oldugu gibi ic aga hemde
    internette de vermek istiyorum.

    bu konu ile ilgili olaraknereler yapmaliyim
    (makinamda ikinci bir ethetnet kart daha takili)

    Saygilarimla ...
      tfn