[linux-network] Re: ADSL Modemler hakkinda

---------

From: Yunus ÇIÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Tue 02 Dec 2003 - 03:18:19 EST

    Selamlar bu modem konusu daha öncede epey konusuldu.
    arkadaslarda çesitli önerilerde bulunmuslardi.
    bende dost bilisim,in elinde ethernet çikisli bir adsl modem oldugunu
    yazmistim.
    hem usb hemde ethernet çikisli yani driver vs. ihtiyacin yok.
    dost bilisim den oktay aras ile baglanti kurabilirsiniz
    yanilmiyorsam 80$ gibi bir fiyati vardi (splitter dahildi)

    0216 574 68 68

    iyi çalismalar

    Yunus CICEK