[linux-network] Re: DHCP ve Kablo Net

---------

From: Kerem ERSOY (kerem@sibernet.com.tr)
Date: Sun 24 Aug 2003 - 02:45:53 EEST

    Merhabalar,

    Ben de Kablonet + Slackware kullan=FDc=FDs=FDy=FDm. San=FDr=FDm sorun =
    sizin konuyu
    yanlu=FD=FE yorumlaman=FDzdan kaynaklan=FDyor. Sizin ihtiyac=FDn=FDz =
    olan dhcpcd
    (yani DHCP Client Daemon). Fakat Szi dhcpd ile u=F0ra=FE=FDyorsunuz.. =
    Fark =FEu
    dhcpd, DHCP adresleri da=F0=FDtna bir Sunucu halbuki sizin kablonet
    =F6rne=F0inde b=F6yle bir sunucu var sizin bu sunucudan adres alman=FDz =
    yani ona
    client olman=FDz gerekiyor. Bu durumda da kullanman=FDz gereken dhcpcd.=20
    Ben =FEu =FEekilde kullan=FDyorum :

      /sbin/dhcpcd -t 10 -R -N CYIPT20 -d eth0

    zaten dhcpcd nin man page sine bakarsan=FDz daha detayl=FD bilgi
    bulursunuz...

    Selamlar,
    Kerem ERSOY / Sibernet