[linux-network] DHCP ve Kablo Net

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Sat 23 Aug 2003 - 21:44:30 EEST

    Merhaba Arkadaşlar,
    RH9 kullanıyorum ve Kablo Net'e sahibim. Manuel olarak tüm bilgileri girdiğimde kablonet sorunsuz çalışıyor ama bu işi DHCP ile yapmak gerekiyormuş ve ben de öğrenmek amacıyla bu işin nasıl yapılacağını bilmek istiyorum.
    belgeler.org vb'ndeki tüm dökümanlara baktm ama sorunu ele alan birşey bulamadım. resolv.conf 'a bak dediler ama orada da DNS serverların hepsi yazılı ve düzgün. IP'nın DHCP ile alınmasını söylediğimde Linux'un açılışı ve işleyişi bir anda inanılmaz derecede yavaşlıyor. Hatta son olarak açılışta sendmail için TAMAM demeden takılıp kalıyor. Ne yapmalıyım ? Fikri olan ??
    Virus taramasi Vexira AV programi kullanilarak Is Net tarafindan yapilmistir.
    This e-mail is checked by Is Net against all known types of viruses using Vexira AV.
    Ekonomik paket Ekonet'i denemek icin daha fazla beklemeyin.. https://ssl.isnet.net.tr/abonelik