[linux-network] Ynt: Re: adsl

---------

From: HUSEYIN ISIK (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Thu 21 Aug 2003 - 09:53:24 EEST

       Ethernetli modemlerdende sabit ip alina biliyor gurkan beyin anlatigi bir
    yontem baska bir yontem daha var biz corecess adsl ethernetli modemi daha
    farkli bir yontemle kulaniyoruz dahadas iyi oluyor modemi bridge olarak
    calistiriyosun linuxtede adsl programlari var redhat 7,1 de var en azindan
    kde de ordan kulanici adini ve sifreni griyosun hangi ethernet kartiyla
    baglanacagini seciyosun. isin en kritik noktasi burasi o sectigin ethernet
    kartinin ip sinin telekomun verdigi statik ip yi atiyosun atiyorum
    212.174.*.* gibi hersey bu kadar basit eger redhat 6,0 veya 6,2 ise pppeo
    diye bir protokol kurman gerekiyor bunun kurulum dosyalarida var eger
    istersen adim adimda anlata bilirim kolay gelsin saygilar