[linux-network] Re: adsl

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 20 Aug 2003 - 21:43:18 EEST

    Selamlar
    Ethernet modem ilede sabit ip yi bilgisayariniza alabilirsiniz. Tam =
    olarak ayarlari elimde degil ancak server makinaya otomatik ip al =
    diyorsunuz ve sabit ip yi aliyor.

    www.elazigemniyet.gov.tr buna bir ornektir. Ethernet modem ip linux =
    server uzerinde ve iceride linux uzerinde mail server, dns server 8080 =
    uzerinden posta.elazigemniyet.gov.tr webmail ve webin bulundugu 2000 =
    server calisiyor. Tek sorun modemin web yonetim kismi icin portunu 80 =
    disinda birseyler yapmaniz gerekiyor aksi halde web isteklerine modem =
    cevap veriyor. Modem Corecess ethernet modem. Cok gerekirse modemin =
    configurasyonunuda bir ara alabilirim hatirladigim modem pppoA =
    encapsulation kullaniyor.

    Saygilar.