[linux-network] Re: ciscoda broadcast yönlendirmesi

---------

From: bilginx@boun.edu.tr
Date: Tue 19 Aug 2003 - 01:10:25 EEST

    Bence broadcastlar iletilmesi ozellikle MS ortamlarında hic iyi olmayabilir.
    Cunku cok sık broadcast ederek haberlesir MS windows sitemler. Zaten Vlan larin
    bir amaci da bu broadcastleri yalitmak. Eger bir merkezi bir wins server kurar
    iseniz, ve bunu network ayarlarinda PC lere girerseniz farkli networklerdeki
    windows makinalar birbirini wins uzerinden ogrenecektir.

    Bilgin