[linux-network] ciscoda broadcast yönlendirmesi

---------

From: Cansu Akdeniz (cansu_akdeniz@yahoo.com)
Date: Mon 18 Aug 2003 - 21:27:50 EEST

    Merhabalar!
    Farklı vlanlardan oluşan bir lokal networkümüz var! Bu vlanların birinde yer alan yönetim bilgisayarının bütün lokal networkteki bilgisayar paylaşımlarını ağ komşularında görmesini istiyorum! vlanlar cisco Layer3 bir switch üzerinde oluşturulmuş! Normalde bu yönetim bilgisayarı \\192.168....\paylasim şeklinde diğer bilgisayarları görüyor! Ayrı yeten ping de atabiliyor ama bir türlü ağ komşularında görünmüyor! Sanırım broadcast mesajları ilgili yere iletilmeden sadece vlan içinde sınırlı kalıyor! Bu mesajları cisco switch üzerinde yönlendirmenin bir yolu var mı?
    Teşekkürler!