[linux-network] Re: dhcp server

---------

From: Orkun BALCI (karatekid@softhome.net)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 20:22:16 EEST

    Ewt bende makina üzerine cache dns kurmayi düsündüm ama makina cpu/mem
    bakimindan az oldugu için sorun çikmamasi açisindan böyle birsey
    düsünmüstüm. Ag küçük pu/mem ihtiyaci az olur diyorsaniz bu yöntemi bir
    deniyim. Zaten o kadar çok hiza ihtiyacim yok.

    Peki bu cache dns sistemi hariç baska önerebileceginiz bir sistem varmi?