[linux-network] Re: web servera domain ismi ile ulasilamiyor ama ip ile ulasilabiliyor

---------

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 07:25:38 EEST

    Selam.

    sorunu dogru anladiysam.

    ayni sorun bende de vardi ben o sorunu dns kayitlarini tutan makinede dns=20
    sorgulamasini once kendi dns kayitlrinda bakacak sonra internet uzerinden=20
    ariycak sekilde yaptim.

    disaridan erisimlerde ise client makinede yerel dns makinenizin dns adresin=
    i=20
    ilk olarak yazin once yerelde arasin bulamazsa disariya baksin. disaridan=20
    aradiginizda dns sorgulamasini internet uzerindeki dns kayitlarinda=20
    ariycaktir ve bulamiycaktir eger kayit yaptirmamissaniz.=20

    iyi calismalar.

    =2D-=20
    Slackware 9.0
    Zafer BAHADIR
    Bursa Hakimiyet Gazetesi

    Cts 16 A=F0u 2003 05:27 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: