[linux-network] web servera domain ismi ile ulasilamiyor ama ip ile ulasilabiliyor

---------

From: PoorLeno (poorleno@excite.com)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 05:27:41 EEST

    Merhabalar,
    Kampuste yeni kurdugum web servera kampus disindan domain adi ile ulasilamiyor ama ip ile denedigim zaman ulasilabiliyor. Kampus disindan www.domain.com seklinde ulasmaya calistigimda "Resolving host ..." kismindan ileri gidemiyor. Kampus icinden host veya nslookup komutlari web serverin dns kaydini sorguladigimda kaydi buluyor ayni sekilde kampus disidan bir yerden kampuste kullandigimiz dns servera sorunca da dns kaydini buluyor. Ama o dns serverdan baskasina sordugum zaman "host not found SERVERFAIL" seklinde hata aliyorum. Daha onceki webserver Redhat 8 ile gelen apache idi, simdi ise slackware9 ile gelen apache 1.3.27 kurulu. Daha onceki serverin harddiski arizalandigi icin onu kontrol etme sansim yok. Konfigurasyon dosyalarinin yedegini aldigim icin yeni serveri kurarken o ayarlardan yararlandim.
    Acaba sorun dns kayitlarinin tutuldugu makinada midir yoksa ben web server ayarlarinda bir hata yapmis olabilir miyim?
    Tesekkurler.

    Join Excite! - http://www.excite.com
    The most personalized portal on the Web!