[linux-network] Re: ext2 den vfat'e..

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 23:38:07 EEST

    Sinan# wrote:
    > Merhaba,
    >
    > RH9 kurarken diskimin 2GB lik bolumunu vfat olarak
    > ayırdim.samba kurdum.windows client ile ext2
    > partitionundaki dosyalarimi vfat olan kisma
    > kopyalarken disk doldu hatasi ile kopyalama
    > sonlaniyor.oysa kopyaladigim dosyalar 45MB ,
    > Kopyaladigim Vfat partitionu 2 GB.
    > (kopyalamaya calistigim dosyalar dos altinda calisan
    > muhasebe programimin yedek dosyalari)
    >
    > Linux konsoldan kopyalamaya calistigimda ise
    > cannot chown target file....
    > Operation not permitted mesaji verip ancak 1-2 dosya
    > kopyalayabiliyor onlarida ozniteliklerini degistirip
> [...]

      Yetki ve hak tanimlamasina gerek yok. Mount ederken option olarak

      quiet,umask=0

      eklemeniz yeterli.

      Tam bir tavsiye isterseniz

      quiet,iocharset=iso8859-9,umask=007,codepage=857,nodev,noexec

      Not: Aslinda boyle uyarilar yapmayi pek sevmiyorum ancak bu sorunun
    network listesinde sorulmasi pek dogru gozukmuyor bana.

      Saygilar,
      Onur Kucuk