[linux-network] ext2 den vfat'e..

---------

From: Sinan# (sinan_guvenc@yahoo.com)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 23:28:51 EEST

    RH9 kurarken diskimin 2GB lik bolumunu vfat olarak
    ayırdim.samba kurdum.windows client ile ext2
    partitionundaki dosyalarimi vfat olan kisma
    kopyalarken disk doldu hatasi ile kopyalama
    sonlaniyor.oysa kopyaladigim dosyalar 45MB ,
    Kopyaladigim Vfat partitionu 2 GB.
    (kopyalamaya calistigim dosyalar dos altinda calisan
    muhasebe programimin yedek dosyalari)

    Linux konsoldan kopyalamaya calistigimda ise
    cannot chown target file....
    Operation not permitted mesaji verip ancak 1-2 dosya
    kopyalayabiliyor onlarida ozniteliklerini degistirip
    kucuk harfe ceviriyor.

    Yetki ve hak tanimlamasi yapmaliyim sanirim ama nasil?