[linux-network] Re: cpu kullanimi

---------

From: Volkan YILDIRIM (volkan.yildirim@ankarapatent.com)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 18:08:33 EEST

    selam.. benzer birsey bende de 2.0.x serilerinde process modelini
    multithread olarak degistirdigimde olmustu..

    oracle veritabanina webden cok karmasik bir sorgu gonderildiginde
    veritabani oturumunu kill ettigim halde httpd uzun bir sure %99 CPU
    kastiriyor
    sonra ben elle httpd' i da restart ettigimde duzeliyordu