[linux-network] Re: Squid http-acceleration mode.

---------

From: GNU (gnulin72@yahoo.com)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 13:47:17 EEST

    Merhaba,Yanılmıyorsam Squid 'i reverse proxy cache olarak kullanmak istiyorsunuz.Bildiğim kadarı ile bunu rahatlıkla yapabilirsiniz.Squid cache de problem olsa bile trafiği direkt internete yönlendirebiliyor.Bununla ilgili dökümanı http://istanbul.linux.org.tr/~ilkerg/ 'den bulabilirsiniz.. iyi çalışmalar
    Serhan Sevim <sevims@mezun.com> wrote:Selam arkadaslar,
    Ben squid server'i http-accelaration mode olarak, yani icerki kullanicilarin disariya olan browsing hizini arttirmak icin degilde, disari Internet'den gelen kullanicilarin sitemizi daha hizli goruntuluyebilmelerini istiyorum.
    Simdi sorum ise basit.
    Eger squid'i kurarsam web sitenin goruntulenmesi asagi yukari kac kat hizlanir? Mesela, mezun.com'un web sayfasini ele alirsak, su ankinden ne kadar farkli bir sonuc bekleyebiliriz sizce eger http-acceleration mode'da calistigini farzedersek ?
    Not: Site Cold Fusion uzerinden calisiyor.
    Tesekkurler,
    Iyi calismalar,
    Serhan Sevim.