[linux-network] Re: Crontab ta Dosya File lari

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Sat 19 Apr 2003 - 18:14:32 EEST

    On Sat, 19 Apr 2003, Güray SATICI wrote:

    > ya subject biraz tuhaf oldu ama ..
    > yapmak istedigim shu aslinda ...
    > bir sistemdeki bir dosyayi her dakikada bir yedeklemeye calisiyorum ...
    > misal a dosyasini
    > bu a dosyasini /hedehodo dizinine
    > a.[saat].[dakika]
    > seklinde yedeklemek istiyorum ?

    Oncelikle asagidaki dosyayi olusturursunuz, crona da bu dosyayi
    yerlestirirsiniz:
    =====
    #!/bin/bash
    #Saat-dakika formatinda bilgiyii alalim
    zaman_bilgisi=`date +%H-%M`
    #Simdi de dosyayi yeni adiyla kopyalayalim
    cp /a/dosyasinin yeri /kopyalanacak_dizin/a.$zaman_bilgisi
    =====
    Bu sekilde 24 saatlik yedeginizi alirsiniz. Sonra uzerine yazaacaktir.
    isterseniz tarih bilgisi ile oynayip sureyi arttirabilirsiniz.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr