[linux-network] Re: Yonlendirme

---------

From: Yiğit Belevi (yigit@capkan.net)
Date: Thu 17 Apr 2003 - 09:29:19 EEST

    Selamlar
    benim 1 tane net ip var ve bir domain web isteklerini localdeki bir
    makinama yönlendirmek istiyorum
    bunun için önce firewall yüklü makinanın apache conf betigine soyle bir
    satır ekledim

    ServerName xxx.com
    Redirect / http://internet ip:8080
    </VirtualHost>

    sonra bu satırı firewall içerisinde söyle tanımladım

    $IPTABLES -A tcp_packets -p TCP -s 0/0 --dport 8080 -j allowed

    #$IPTABLES -A PREROUTING -t nat -p tcp --dport 8080 -d $INET_IP --j
    DNAT --to 192.168.0.2:80

    fakat bir türlü başarılı olamadım sizce neden olabilir?