[linux-network] Re: Yonlendirme

---------

From: Yiğit Belevi (yigit@capkan.net)
Date: Fri 18 Apr 2003 - 11:40:01 EEST

    selamlar ;
    1 tane internet ip adresim var ve localdeki bir makinama sadece 1 domaini
    yönlendirmek istiyorum.Bunun için httpd.confta
    Redirect / http://internet ip adresi:8080 yapıp bir porta yonlendiriyorum

    ip tables ile yaptıgım rc.firewall içinde
    $IPTABLES -A INPUT -i $INET_IFACE -p tcp -s 0.0.0.0/0 --dport 8080 -j ACCEPT
    $IPTABLES -A PREROUTING -t nat -p tcp --dport 8080 -i eth0 -j DNAT --to
    192.168.0.20:8080

    satırlarını eklememe ragmen cevap alamıyorum fikri olanalrın yardımını rica
    ediyorum
    Sevgilerle