[linux-network] Re: Send mail ile ilgili

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Tue 15 Apr 2003 - 18:53:05 EEST

    bu makinadan telnet localhost 25 yaparak size yanit verip vermedigine
    bakin. Eger yanit veriyorsa, bu takdirde networkdeki baska bir makinadan
    25 no.lu porta telnet deneyin. Bunda basarisiz ise sadece 127.0.0.1
    interface'ine izin veriyor olabilir ki bunu da sendmail.mc configurasyon
    dosyanizdan

    DAEMON_OPTIONS(`Port=smtp,Addr=127.0.0.1, Name=MTA')dnl

    satirinin basina dnl koyup, m4 ile yeniden compile ederek
    duzeltebilirsiniz.

    Kemal M. Ergur