[linux-network] Re: mail server

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Mon 14 Apr 2003 - 16:50:38 EEST

    Selamlar
    Bende gelenekcilerdenim galiba. Yani sendmail den sasmayanlardan.
    Gerci digerleri hakkinda pek tecrubem yok ama bu gune kadar sendmail le =
    hic problem yasamadim diyebilirim. Gerci kullandigim en karmasik yer 600 =
    civar=FD kullanici olan bir networktu. Bir kere kurduktan sonra hicbir =
    sey yapmaniz gerekmiyor. Zaten su uzerine duvar orulen server hikayesini =
    duydukca bu kesin sendmail calisan bir Mail serverdir diye dusunuyorum. =
    Bugune kadar sendmailin kendi kendine durdugunu mail alamadigini vs.. =
    gibi sorunlar yasadigini gordum ama sorun hep ya dns te ya firewall da =
    vs.. turu seylerde cikiyor. Sendmail in hic bu tur bir sorun yasadigina =
    sahit olmadim.Tabi 10 bin kullanici performansini bende merak etmiyorum =
    degil. Her hangi bir mail serveri 10 bin kullanici uzerinde deneyeniniz =
    ve performansi degerlendirmesi yapaniniz oldu mu?