[linux-network] Re: mail server

---------

From: M.Ali VARDAR (alivardar@ttnet.net.tr)
Date: Mon 14 Apr 2003 - 16:58:04 EEST

    Selamlar
    Bende bir kac soylemek isterim.
    Bir cok ornek veriliyor dolayısıyl ainsanlar kendileri icin en kolay gelen mail sunucuyu kullanıyorlar dogal olarak tek tornadan cıkmadıgımıza gore bu dogal;
    bir aralar qmail ile oldukca cok ugrastim ornekler vermek isterim. network erisimi geni solan bir yere ldap ile entegre edilmis bir qmail kurdum relay acik olarak biraktigimiz 1 gece sonunda (kokusunu almıslar sanirim)
    200.000 mail gondermis sunucu guzel rakam su anki admin arkadas 1500 kullanıcı oldugnu ve yaklasık 14 aydır da acik vaziyette duruyor. Doannaım ise PIII 600 256 mb ram comapq makine ne diyim guvenlik yaması yapmak icinde ugrasmıyorsunuz tercih sizlerin ancak bana kalırsa qmail olmaz sa bu seferde postfix derim yinede bana sendmail isi zor geliyor.

    Saygılarımla
    M.Ali VARDAR