[linux-network] Re: fetchmail ve sendmail

---------

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Mon 07 Apr 2003 - 14:09:23 EEST

    fr wrote:
    > Selamlar,

    > ben istiyorum ki,
    > bir mail sunucu da yerelde kurayim, her dakika
    > fetchmail ile ISP sunucusuna gelmis mailleri yerele
    > cekeyim, kullanicilar da yereldeki makinayi kullanarak
    > mail gondersinler. (exchange sanirim buna benzer bir
    > sekilde calisiyor)

    Bunun için fetchmail'e gerek yok. Sendmail ayarlarını bir mail hub ve uç
    bağlantı olarak ayarlayacaksınız. Yani mail hub dışarıdan postayı kabul
    edecek, bir şeylere bakacak ve diyecek ki, bu postayı ben falanca
    sunucuya göndereceğim. Uçtaki sunucu ise, kendine gelen ve dışarı
    gitmesi gereken postaları mail hub aracılığı ile göndermesi gerekeceğini
    bilecek.

    Mail hub gibi sözcüklerle arayın. Bu yöntem ile yalnızca uçtaki posta
    sunucusunda hesap açarsınız.

    Esen kalın,
    Deniz