[linux-network] Birkaç Soru

From: Süleyman YILMAZ (blue_snake@hotpop.com)
Date: Fri 06 Sep 2002 - 14:09:18 EEST

Merhabalar

Linux 'a yeni başladım. Network konusunda bir şeyler öğrenmek için bir kaç kitap okudum. Orada dikkatimi çeken bazı konularda sorularım var.

1. Tamamen kapalı bir ağda (internete ve diğer ağlara bağlı olmayan bir ağ) kendi istediğim bir IP adres bölümünü kullanabilirmiyim. 192.168.X.X veya 169.254.X.X adreslerinimi kullanmak zorundayım.
2. internete çıkan bir ağda, ağdaki makineler için kayıtlı bir ip adresi almak zorundamıyım?.