[linux-network] Re: ip sharing

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 23 Oct 2002 - 16:30:12 EEST

Selamlar..

200 PC, 2 Tane router vs. Saniyorum, bu Linux Box'a bir tane daha ethernet karti takabilecek imkana sahipsinizdir. Internet tarafi ile yerel agi birbirinden ayirirsaniz en akillica karari vermis olursunuz.

Aksi halde sistemi denetlemeniz biraz hayal gibi olur. Yarin bir gun bir Nimda filan dalarsa sizin agi derdest edebilir.

Bence ise buradan baslayin. Yerel agi kendi switch/hub'u uzerinde yerel olarak calistirin. 1/2 ethernetle linux boxu yerel aga irtibatlayin.

Sonrasi corap sokugu gibi gelir.

Saygi ve sevgiler..

21 Oct 2002 17:17 EEST tarihinde yazmışsınız: