[linux-network] Re: ip sharing

From: fatih avcu (fatih@stu.inonu.edu.tr)
Date: Mon 21 Oct 2002 - 17:18:05 EEST

serdar hocam. basit birden 2 sabit IP var ve 200 bilgisayarin internete
baglanmasi lazim sen ne yapardin.

ben bir bilgisayara 2 ethernet taktım ve ikisininde sabit IP si var ve her
ethernete de ayrı ayrı sanalllar tanımladım(192.168.0.1 ,192.168.1.1 vs
gibi) ve bunları iptables ile internete çıkardım. sorduğum yaptığım iş
mantıklımı yoksa 2 makinamı kullanmalıyım. ve dns den site
yasaklayabilirim ama sorduğum iptablesin böyle bir yeteneği varmı?