[linux-network] Re: Ynt: Bant Genisligi

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 08 Oct 2002 - 11:54:10 EEST

Selamlar..

Ekstra bir sey yuklemeniz gerekmiyor. Dagitimlar iproute2 paketiyle geliyor. Bu da IPTABLES gibi bir sey, kerneldeki Advanced Router icin kullaniliyor.

ip ve tc komutlarinin dokumanlarina bakin. Man sayfasi yoktu, sanirim hala yok. tldp.org'ta Advanced Routing HOWTO var. Orada bu islerin nasil yapilacagi anlatilir.

Ama, siz sizden giden trafigi limitleyebilirsiniz. Size gelen trafigi limitlemeniz pratikte bir hayli zor. Cunku o oncelikle ISP'nizdeki router tarafindan belirlenen bir deger.

Saygi ve sevgiler.

08 Oct 2002 11:36 EEST tarihinde yazmışsınız: